Tere tulemast Yogi Tea ja Cosmoveda ajurveda teede veebipoodi!

Tasumine ainult arvete alusel. Tellimused üle 25€ SmartPostiga saatmine tasuta.
Meeli- ja tundeid ülendava tee kogemust!

Ostutingimused

1. Üldtingimused, ulatuvus ja kehtivus

1.1 Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna Yogi Tea vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse ostukeskkonna yogitea.ee kaudu ning tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest.

2. Hinnad

2.1. Ostukeskkonna hinnad kehtivad Tingimuste punkti 4.2. alapunktis sätestatud arve tasumise tähtaja jooksul.

2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.3. Ostetud toodetele lisandub transpordihind (v.a. eripakkumised), mis arvutatakse toote lehel ja Teie ostukorvis.

2.4. Kui toote hind on ekslikult sisestatud ning sellest teavitatakse klienti enne või peale Kliendi poolse tellimuse esitamist on kliendil või müüjal õigus müügitehingust taganeda, kliendi tellimus tühistada ja tellimuse eest tasutud summa kuulub tagastamisele.

3. Ostukorv ja tellimuse sooritamine

3.1. Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete klikkinud lingile „Lisa ostukorvi“.

3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta lahtris „Kogus “. Tellimuse vormistamiseks klikkige lingile „Vormista tellimus”. Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.

3.3. Tellimuse vormistamise lehel sisestage nõutavad andmed ja valige transpordi variant ning tellimuse eest tasumise variant.

- Valides tasumise viisik “Arvega” klikkige lingile “Jätka” ning seejärel “Edasi”. Peale seda kuvatakse ekraanile link, kus on võimalik avada Teie poolt sooritatud tellimus. Tellimiskinnitus saadetakse ka Teie elektronposti aadressile. Peale tellimuse aksepteerimist administraatori poolt saadetakse Teie elektronposti aadressile tasumiseks arve. Tellimus läheb täitmisele peale ettemaksu laekumist.
- Valides tasumise viisiks “Kauba kättesaamisel sularahas” klikkige lingile “Jatka” ning seejärel “Edasi”. Peale seda kuvatakse ekraanile link, kus on võimalik avada Teie poolt sooritatud tellimus. Tellimiskinnitus saadetakse ka Teie elektronposti aadressile. “Kauba kättesaamisel sularahas” tellimus läheb täitmisele peale administraatori poolset kinnitust, selleks võidakse Teil paluda veelkord kinnitada tellimuse korrektsust!

 

3.4. Olge tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

3.5. Toodete müügileping loetakse sõlmituks arvates arve järgi tasumisele kuuluvast summast 10-100% laekumisest müüja arvelduskontole.

4. Tellimuste eest tasumine

4.1. Toodete eest saate tasuda:

1) Tavalise pangaülekandega arve alusel
2) Kauba kättesaamisel sularahas

4.2. Toodete eest esitatud arve tasumine toimub ettemaksuna min. 10% kuni 100% ulatuses arve järgi tasumisele kuuluvast summast 3 päeva jooksul arvates arve väljastamisest. Tasumine “Kauba kättesaamise” korral ettemaksu ei nõuta ning kogu summa kuulub tasumisele sularahas kauba üleandmise hetkel.

4.3. Teie tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Te ei ole 3 päeva jooksul arvates arve väljastamisest tasunud ettemaksu.

4.5. Müügiarve toimetatakse Teile e-postiga peale arve täies ulatuses tasumist.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punkti 3.5. toimetatakse tooted Teile kohale Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel eelnevalt kokku lepitud ajal.

5.2. Tooted koos tooteinfoga ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kullerfirma kohale toote kirjelduses määratud tähtaja jooksul.

5.3. Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest müüja ei vastuta, teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 3 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punkti 3.5. ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Teie poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) kuulub tagastamisele.

5.4. Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.

5.5. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

5.6. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.7. Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., vigastatud pakendiga toode asendatakse.

6. Tellimus tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Teil on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates elektronposti aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. vastavasisulise teate koos arve numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades kontakttelefonil (+372) 5333 0099. Tellimuse tühistamist ja toote tagastamist saab lisaks eelpool mainitule sooritada ka kodulehel: “Teie konto” -> “Tellimuste ajalugu” -> valige õige tellimus ning klikkige “Vaata”, seejärel on võimalik valida “Tegevus” tagastada!

6.2. Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada, täites “Toote tagastus” vormi.

6.3. Tellimuse tühistamisel punkti 4.3 või punktis 6.1 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 7 päeva jooksul arvates tellimuse tühistamise kohta teate saamisest, v.a käesolevate tingimuste punktis 6.4 ja 6.2. sätestatud juhtudel. Tellimusest taganemise korral punktis 6.2 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 7 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise kohta teate saamisest ning tagastatud kauba saabumisest lattu.

6.4. Kui tagastatav toode on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud (i) asjaoludest, mis ei ole tingitud müüjast; ning (ii) toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on müüjal õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab müüja Teile tasaarvestamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja müüja vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

7. Garantii ja nõuetele mittevastava toodete tagastamine

7.1. Tootja poolne garantii on välja toodud toote lehel, garanteeritud aja jooksul esinevad puudused saab klient rahuldada tootja poolt litsentseeritud ametlikus garantiid teostavas ettevõttes. Müüja vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates toodete Teile üleandmisest.

7.2. Müüja ei vastuta:

1) Teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest;
2) Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel;
3) Toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduste avastamisel täitke “Toote tagastus” vorm hiljemalt ühe kuu jooksul arvates toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduse avastamisest. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotate Te õiguse tugineda toote nõuetele mittevastavusele.

7.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode müüja kulul.

7.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 7 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.

7.6. Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on Teil ka muud seadusest tulenevad õigused.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Müüja vastutab Teie ees ja Teie vastutate müüja ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Müüja ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist müüja ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Muud tingimused

9.1. Kõiki ostukeskkonna külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele. Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist andmebaasist.

9.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktid

9.3. Teie ja müüja vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

Klienditeenindus

Kontakt

Kauba tagastus

Tootjad

Uudiskirjad

Ajurvedas on 3 elujõudu (doshad) Vata, Pitta ja Kapha, mille moodustavad 5 elementi, inimese vaimse ja füüsilise baasi. Iga inimene muutub sellega ainulaadseks.